lauantai 19. tammikuuta 2013

tutki minua

varastin "and that's who i am"- kuvapostausidean ensimmäiseltä julkiselta enkeliltäni, mangustilta, jonka syvät sanat saivat sydämeni tärähtelemään.

koska minä en oikeastaan osaa sanoa juuri mitään, on helppo uskotella itselleen tehneensä hienon ja luovan suorituksen vain lisäämällä jonkun toisen ottamia, upeita kuvia. huomasin myös, kuinka valitsin satojen joukosta kaksikymmentä asiaa, jotka ovat negatiivisia. lupaan itselleni ja teille muille, että teen tämän saman postauksen joskus uudestaan niin, että minua kuvaavat lauseet olisivat ainoastaan positiivisia. en tiedä, milloin pystyn siihen, ehken koskaan. aika kertoo.





















minä olen ihan turvonnut.

2 kommenttia:

  1. Kiitos ihanasta kommentistasi! Sydämeni suli.

    Elän sanoille. Rakastan niiden maistelua, niillä leikkimistä. Tarinoita, joita voin luonnostella ja värittää. Jokin sinunkin sanoissasi vain osui minuun. Pysäytti. Sanoit olleesi kauan ilman sanoja. Olen onnellinen, että olet tarttunut niihin uudestaan. Sinussa on niin paljon sanoja.

    VastaaPoista
  2. mun mielestä oot tosi aito ,ihana ihminen :-) haluisin olla tukenasi heikkoina hetkinäsi . voimia sulle !!

    VastaaPoista

ENKELIT